[silindi] Çok halsizim başım çok ağrıyor öksürüyorum kemiklerimi sanki tır ezmis gibi bebeğim öksürüyor bakicak kimsemiz de yok çok zorlu bir süreç bizi bekliyor nasıl atlatabilirim bu durumu
balyanakannesi2 [silindi] bol su için. Takviye vitamin alın. 2 maske takmamıza rağmen kaptık bu virüsü. Malesef nerden geliceği belli olmuyor.
Swtlna Bu hastalığın sanırım en kötü tarafı bu, en çok bundan korkuyorum, bakacak kimse olsa da gelemezki bulaşacak diye çağırmam zaten vebal almayayım diye. Allah yardımcınız olsun. Çocukla çok çok zor.
[silindi] balyanakannesi2 c vitamini kullanıyorum turuncu renkte portakallı bide d vitamini ağıza püskürtmeli