merhaba güzel anneler lütfen kafamı aydınlatın psikolojim allak bullak doğru düzgün cocuk doktoruda yok bu sehirde bebeğim 18. gününde 2550 cıktı 24. günümde 2750 cıktı 27.gününde 2820 cıktı her seferinde kıyafetleri ile ölçüyorlar
bugun 27 günlük olduk ve tartıldı yine kıyafetleriyle 2820 cıktı ve ebe az dedi sadece 50 grm almış bebeğin dedi bide tartı basta 2770 tarttı tartıyı kapatıp tekrar actı 2820 cıktı diğerlerinde kıyafet ağırlığı düşmüyordu kafamda deli sorular zaten minicik doğdu kızım bakımı herseyi zor bide böyle kilo almıyor diye sıkıntıya sokuyorlar bu arada sadece anne sütü alıyor kakalı bez 5 6 kere oda 3 gündür köpüklü ama kan yok kakada cişli bezide 7 8 kere alıyoruz