biranne_ Kızlar 2 bebeğim ilk bebeğim hep benimle uyudu mobilyasını kullanamadan kırıldı . Şimdi kullanışlı olması açısından sizce hangisi daha iyidir artıları eksileri nelerdir ?
VSD-61 biranne_ valla kesinlikle park yatak hiç pişman olmadım.16 aylık kızım bazen uyuya kalıyorum sabah içinde oynuyor.rahat oluyor