Kızlar ateşi vardı goturdm boğaz enfeksyonu dedi klamoks verdi doktor Arada kusması olurdu ama 2 gündür çok dün 3 kez fışkırarak kustu goturdm acile kan idrar temiz polikliniğe randevu al gel dedi ama ne yese kusuyor az veya fışkırarak reflü olabilir dedi böyle birşey yaşıyan varmı Ateşi çıkmıyor artk bu arada