Gizo Kızlar normal Doğum yapalı 40 gün oldu şu son 2 haftadır büyük abdedtimş yaparken çok canım yanıyor sanki yırtılıyor gibi cam batıyor gibi bazen de yaptıktan sonra kanama oluyor hafif 😳 Başına gelen var mı ?
Eminos Gizo bende de olmustu önceki dogumumda fistul olmussun buyuk ihtimalle ihmal etmeden genel cerraha git bana karisim bi krem vermisti cok fayda etmisti
Twinkle Gizo normal doğum sonrası olabiliyor evet. Ben doktoruma gidip danıştım proctolog diye bir krem verdi ciddi oranda rahatlatıyor. Sizde doktorunuza danışın isterseniz 🌸
[silindi] Gizo öncelikle geçmiş olsun basur (hemoroid) veya anal fissür ( çatlak) durumu varsa kabuklu cevizi kırıp arasından çıkan zarımsı kabuğu kaynatıp için düzenli kullanımda 1 haftaya kalmadan kurtulursunuz
diloska Gizo kabızlık varsa yapıyor doktorum duphalac gibi bi şurup vermişti onu kullanıyordum öyle durumlarda yemenize içmenize dikkat edin çok katı yemeyin baktınız devam doktorunuza danışın
yagmurozgul Gizo ben o durumu hamilelikte yasadim basur olmusum megerse, ilerlemeden doktora gitmelisin
Toprakbey Gizo bol bol sıvı tüket canım. Kabız olma daha da zorlanırsın. Nescafe tavsiye ediyorum bağırsakları iyi çalıştırıyor. Çok canın acımadan çıkabilirsin tuvalete. Çokta uzun kalmamaya çalış ıkındıkça daha çok hemoroid oluyor