Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük en başından beri o yanımızdayken yemek yedik uyurken ses çıkar da uyanır diye. Yemek saatlerimizii onun uykusuna göre ayarladık yani. Ve bu yüzden aşırı ilgili yemekle ilgili her şeye. Ama bu durum son zamanlarda tuhaf bi hal almaya başladı ya da bana öyle geliyor. Elimizde yediğimiz neyi görse öyle bi bakıyor ki çok üzülüyorum. Kucağımdayken su bile içsem ellerini uzatıyor ağzını açıyor vs. Bi iki kez çok az su verdim çay kaşığının ucuyla yoğurt verdim tepkisini merak ettiğimden. Geri çektiğimde ağlıyor devamını istiyor. Karşısında bi şey yemeye vicdan azabı duyar oldum. Biri yer biri bakar hesabı 🥲 belki saçma ama anne yüreği belki de, daha çok erken biliyorum bi şeyler vermek için, 6.ayda başlayacağım inşallah ama herkesin mi bebeği böyle siz de böyle mi hissediyorsunuz çok merak ediyorum 😌