Eymenalp2824 Merhaba 😊 Oğlum tam 8 aylık ama hiç sürünmek istemiyo yatırıyorum ağlıyor 🤦🏻♀️ Yatır sürünsün alışsın diyolar ama başlıyo ağlamaya sonra çevrede hep laf ağlatmıyosun hemen kucağına alıyosun diye 😓 sizde durumlar ney?
inci_34 Eymenalp2824 sürünmesin ya istemiyorsa zorlamayın gelişiminde sorun yoksa ağlatmayın bencede ne gerek var
Naaaaazzzzzz Eymenalp2824 bizimde 8 aylık aynı o şekilde. 7 aylıkken bi kac kez döndü simdi dönmekte istemiyor. Oturmayı seviyor tembel bebekler bunlar 😃
Naaaaazzzzzz Eymenalp2824 bende hic ağlatmadım doğduğundan beri ağlayınca alırım kucağıma severim hemen . Çokta mutlu bir bebek . Annemde dahil bırak ağlasın alışsın diyor millet ama niye çocuğuma eziyet edeyim sevmek ilgilenmek varken.
Zeyna_ Eymenalp2824 bizde öyleyiz belki sürünmeden yürüyecek:) Belki 9 aylıkken birden sürünerek. Ağlatmayın boşverin :)
Zlm Naaaaazzzzzz 😄 bizimkide dönecek ama tembellikten kaldiramiyo bı tarafını fazla azıcık kaldiriyo o kadar
birfincantuzruhu Eymenalp2824 elbetteki kucağına alacaksın ne demek ağlıyorsa bebem ağlaya ağlaya ben kucağıma almayacak miyim asla aglatmadim fırsat dahi vermedim kim ne derse desin her bebeğin gelişimi farklıdır belki emeklemicek sürünmicek direk yürüyecek neden bu acıdan düşünmüyorlar anlamış değilim
Zlm Eymenalp2824 bosverin aglatmayin çocukta çaresizlik duygusu oluşur o ağlarken sizin ona bakmanız istemiyo demmekki çok istiyolarsa onlar surunsunler senin bebeğin istemiyo ☺️
Mutlumuanee Eymenalp2824 benim bebegim yatakta carsafi tutarak kendini cekio yani azar azar emekliyor ama her cocuk suruncek emeklicek diye birsey yok biraz hantal demek yavrucak benim annemde derdi benim icin seni surukluyodu emekle diye itiyorduk hic banamisin demezdin diyor baya hantalmisim e noldu sonuc simdi turp gbiyiz yuruyozda yani seninkide oyle