Kızlar merhaba weweell bebek telsizi aldık dün. Bebeğim pışpış sesi ile uyuyor. Ama o telsizi takıyorum başına . Ebeveyn ekranına o pışpış sesi gelmiyor arasıra gelip gidiyor ses. Bebeğim ağladığında ses geldi telsizden ama oradaki pışpış sesi neden gelmiyor ? Sürekli ses gelmiyor mu? Bebek ağladığında mı geliyor ? Hiç anlayamadım. O nedenle güvenip yanından çıkamıyorum. Normalde motorla kamera kullanıyordum sürekli pışpış sesi ve aktif görüntü geliyordu öylece donmadığını anlıyordum. Şimdi tatildeyiz geçici olarak bu telsizi aldım kullanan varsa yardımcı olur musunuz WMA420 dijital yazıyor