ZehraS tıbbi olarak var imiş size bir makale atamam bebeğim kucağımda ama Avustralya daki arkadaşım uyarmıştı beni de 3 aylık olduysa dünyadaki çoğu bebekte olan bir şeymiş bu korku ani ağlama terk edilme korkusu gibi bişey yaşarmış anne kokusu istermiş zaten çok kısa süre sonra atak döneminde olacak en iyisi yakın yatırmak sakinleştirmek