basaktpe12 Kızlar sleppy ve prima bezlerinden stok yaptım 1ay oldu içleri sertleşmiş o pamuk gibi olan yerleri top top olmuş giydirsem bile rahatsız eder o kadar bez boşa gitti bu firma hatası mı yoksa ben beklettiğim icin mi oluyor
Birprensesannesi27 basaktpe12 senelerdir mi bekliyor ki bşzin slpey 4 aydır evde hemde 10 paket hala yumuşacık bizde stok yaptık kızımın cildine gelemdi pişik yaptı kullanamadık primaya gectik geri aprimada 1 ay bekliyor en fazla hicbişey olmuyor bence firima hatası aldıgınız yere danışın
basaktpe12 Birprensesannesi27 migrosdan aldım bi orayla irtibata geçmem lazım ozaman 100tane bez boşa gitti