Bebeğim 19 günlük oldu doğumdan sonra 4. Günde sarılık yüzünden fototerapi aldı 5 gün boyunca...bu süre zarfında biberon ve sağıp götürdüğüm sütle beslediler eve geldiğimizde önce meme reddi yaşadık ardından bi 5 dk memeyi tuttu günde bir kaç defa ardından sağıp verdim doymadığı zaman mama ile takviye ettim... 2 gündür memeye tutturuyorum nadiren sağıyorum aç kalacak diye çok korkuyorum 15 dk lık emme seanslarından sonra az emecek sütüm azalacak diye daha çok korkuyorum 😞 benim gibi olan varmı aranızda 😞