1 ay 3 günlüğüz şu anda sarılığımız 10.2 çıktı, anne sütü sarılığı yani uzamış sarılık yaşıyormuşuz şimdi bebeğin doymuyor olabilir diyenler olacak ama bebeğim doyuyor hatta her emzirmeden sonra fazlasını çıkartıyor üç günde 300 gram almış kilosuna bugün bakıldı. Tecrübeli anneler lütfen yardım sizler ne kadar sürede atlattınız uzamış sarılığı bugün birsürü tahlil yapıldı kuzuma 😔😔😔