Kbrozmn merhaba biz de aynı durumdayız 3,5 aylık ikizlerim üç gündür iştahsızlar bazı öğünlerde sadece 10 ml içiyorlar mama kendi hallerine bıraktım her öğünlerinde atlamadan her zamanki mama miktarını hazırlıyorum ne kadar içerlerse kalanı için zorlamıyorum bugün biraz daha iştahlılar sanırım geçiyor