Merhaba 6 buçuk aylık kızım yüksekliği 56cm olan yatağımızdan düştü saat 8:30 gibi şuan gözlemledim hiçbiyerinde bişey yok düştü kaldırdım biraz ağladı su verdim yüzünü yıkadım sustu. ama içim içimi yiyor hastane uzak olduğundan götürmesemmi diye tereddütte kaldım başına gelen varmı bişey olurmu