Mevakemaleyna Ohiah133 aile mahkemesine gidip esinize dava aciyorsunuz cocugumun adini degistirmek istiyorum diyerek oyle degistiriliyor bende oglumda istiyordum arastirmistim ama vazgectim esimle kaynanamin hatri icin
Ohiah133 Tosbik3056 sorma ya valla İsmini hiç istemiyordum eşim gidip kimliğine yazdırmış bu ismini ilk başta istiyorduk Şu an istemiyorum umay olmasını istiyorum