anayimbennana Hani bu kuaförlerde yaptırıp da hayran kaldığımız o kalın saç dalgaları var ya şu ara onlara sardım bi maşa almak istiyorum 30 32 mm Lik falan hangisini önerirsiniz saçı çok yıpratmayan ama güzel yapan 🤣
Begum26 anayimbennana astra 25 mm o kadar memnunum ki zaten kuaförlerin kullandığı maşa şiddetle tavsiye ederim ☺️🌸
Laden anayimbennana aşırı yakıyor saçı. Böyle çok kötü koku yapıyor saçta. Şekil vermesi güzel ama tüm gün o kokuyu çekmeye asla değmez☺️
3children1mom anayimbennana Benim maşa’m philips duzlestirici braun… Ben ikisinide 10 11 yıldır kullanıyorum 🤭