Hamileana Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında hiç iştahı yok kansızlık var 11 kilo sağlık ocağı doktorumuz polivit ve ferrozinc-g diye iki tane şurup verdi kullanıp faydasını gören var mı ?
Yagmur1c Hamileana bende bekleyeyim 12 kilo olarak 😥 benim oğlum hasta gerçi 13 kiloydu 10 günde 1 kilo verdi hiç yemiyor
Ayazhan-1302 Hamileana bizde 18. Ayda vardi kansizlik ferrum kullandik mollers de oneririm degerler duzelince istah duzeliyor tabi demir destekli yedirmeye cok dikkat ettim kuru uzum vs suan 2.5 yasindayiz degerler normal
-erCansu- Hamileana evet polivit çinko Ferro sanol kullandım 2 ay boyunca 2 bck yaşındaydı hepsi düzelmişti istahida açıldı çok şükür sonrasında nevwit demir ilacı kullanmistim