fgnrcp2704 Merhaba güzel ve tecrübeli anneler önerilerinize çok ihtiyacım var ilk bebeğim 16 gunluguz 2 gündür gaz ile uğraşıyorum çok zorlanıyor yapsa bile rahatlamıyor doğru düzgün uyku uyuyamiyo en fazla 1 saat uyuyabiliyo ne yaptıysam rahatlayamadı yavrum tüm yöntemleri neredeyse denedim ama yok sizden bekliyorum lütfen yardımcı olun
BBBuse fgnrcp2704 ılık zeytinyağı ile karnına masaj, ayak altına bir damla acı elma yağı ile masaj, bol bol banyo, karnını sicak tutmak için kiraz çekirdeği yastıgi, sab simplex damla cok rahatlatıyor
Secuuss fgnrcp2704 ben maflor ve sab simplex kullanıyorum biogaia daha beter yaptı iki gn kullandım cocuk iki gin ıkındı kıvrandı uyuyamadı
fgnrcp2704 ipekk05 BBBuse Damlalari deniyecegim teşekkürler ☺️ ama yapmadığım masaj kalmadi aslında gazı çıkıyor ama dedim ya rahatlamıyor
ipekk05 fgnrcp2704 canım sadece maasajla olacak iş değil maalesef bizde iki aylık olucaz 20. günden beri gaz sıkıntımız var masaj anlık çözüm ama sab simlex gününü kurtarıyor resmen düzenli verdiğin takdirde artk müdahale etmeden kendisi patır patır çıkarıyo 😅