Minik1bey Az önce ilk doz aşıyı oldum 2.5 aylık bebeğim var emzirmeyi nasıl yaptınız acaba. Beklemek gerekiyor mu yoksa hemen emzirebilirmiyiz ? 1 gün bekle emzirme diyende var 2 3 saat bekle diyende hiç bekleme emzir diyende kafam karıştı 🥺
Minik1bey Mora bir sıkıntı olmadı değil mi niye bekle dediler bende onu anlamadım açıkcssı bende emziricem
Mickeylina Minik1bey Bizde 2 aylıkken yaptırdım aşıya giderken beslemiştim aşıyı yaptırdım evde tekrar besledim o arada 2 3 saat olmuştur birşey olmadı doktor çok düşük ihtimal ateşi çıkabilir calpol verirsin dedi Allah’a şükür ateşinde çıkmadı
Gokceninannesi__ Bebeğim 2.5 aylıkken daha yeni oldum aile hekimim hemen emzir ki antikorlar onada geçsin onu da korusun dedi.
Ozzlemm34 Minik1bey ben yarim saat gecti gecmedi hemen emzirdim ikinci dozdq da oyle yaptim bir sikinti olmadi
Balkupu Minik1bey iki dozu da oldum emzirdim bilim kurulunun emzirmeyin yönünde görüşü yok emzirebilirsiniz diyolar