Pudingimm_14 Merhaba arkadaşlar 3 4 gündür göğsümün ucu ağrıyor yanıyor etrafı sanki pişik olmuş gibiydi bugün de emdikçe şişiyor etrafı sizce neden olmuştur nasıl geçer