Kızlar merhaba. Bebeğim kolik bir bebekti. Doğduğundan beri sürekli fön makinesini kullandik telden açtığımızda ne sakinleşti ne uyudu. Normal fön makinesini açtık sürekli. Uyuturkende bir sürü destek kullanıyorum en azından şu fön makinesinden artık kurtulmak istiyorum bu arada 6 aylık olduk.Nasil birakabiliriz