Gizem1613 bizde bursadayız ebebekten aldık biz 400 TL ye çok sevdi hatta şöyle İzmir yolunda baby gros falan varya canım orda 250ye de vardı eğlensin çok para vermeyeyim dersen bakabilirsin yada civilde biz uzun kullanalım diye ebebektekini aldık bide çekimiz vardı