masal28 Herkese günaydın. Kızım 9 ay 22 günlük ama 1 aydır eski iştahı yok doğru düzgün hiç yemek yemiyor ve çok üzülüyorum ya 😫 Sizlerde böyle olan var mı? Bana bi çözüm bulsanız keşke😔
Snfk masal28 dişleri çıkıyordur. Zorlayıp yemek yemekten soğutma. O kadarcık bebek aç durmaz zaten. Kıyametleri koparır. Benim oğlumda da var hafif iştahsızlık.
buselidunya masal28 Bebeklerin bazı dönemlerin de böyle iştahsızlıklar olabiliyormuş ya. 8 buçuk aylık kızım, bizim de oluyor bazen 🥺 sevdiği şeyleri yaparak oyun oynayarak şarkı söyleyerek oyalıyorum öyle zar zor yediriyorum bazen
masal28 Snfk Emmeye devam ediyoruz zaten ama ben yemekte yesin istiyorum 😔 ağzından çıkarıyor istemediğinde zorlamıyorum
Rumeysa1616 8 aylık bebeğim aynı durumda bizde de var sürekli emmek istiyor ne yapsam red ediyor birde üstüne ishal kafayı yemek üzereyim