Daha sık ve az süreli yüzüstü yatırmak daha iyi😊 bizde öyle sorun yoktu ama canına geçirmeyin bence.. mesela ben her Alt değiştirmede veya emzirmeden önce yuZustu yatırıyordum.. bi aralar bende endişelenmiştim başını tutamıyor die 3/10 günlük mu du ne tutmaya başladığında doktora da danışmıştım o da gününü bekliyormuş dedi