17062019 şimdi başımıza gelen bir olayı anlatayım size. Eşimin dayısı 65 yaş Zamanı sinovac oldu. 2 doz. İlk aşı olanlardan oldugu için 6 ay geçti üzerinden ve aşının etkisi de gitti. 3. Dozu olmaya gidecekti ki aşısız eşi eve korona getirdi ve dayımıza bulaştırdı. Şu an yogun bakımda… aşılarınızı aksatmayın.