Prenses066 Dün 2. Ay aşımızı olduk çok huysuz en önemlisi de emmiyor aç olduğu halde normal mi bu durum ne zaman geçer aç kalıyor üzülüyorum 😔😔
Yusufagahinannesi Prenses066 ben calpol verince rahatladı çok şiddetli ağlıyordu. İki gün calpol verdim sonra rahatladı. 8 saatte 1 veriyordum
Prenses066 Yusufagahinannesi bende verdim dün calpol iki kere bugünde vereyim o zaman inşallah biran önce düzelir bu durum