Pazartesi günü menenjit aşısının ikinci dozu vardı doktora gittik ve doktor kulagı da kızarık dedi ve antibiyotik verdi aynı gün aşı da olduk akşamına antibiyotigi verdim ve ateşlendi aşıdandır dedim ama bugün oldu hala ateşli çocuk bu arada sadece kafası çok sıcak oluyor yaa yanlış mı yaptık antibiyotik kullanmamak mı gerekirdi aşı olunca bilemedim şimdi ??