mom18
Memelekete gitmiştik oğlum 8.5 aylıkken, orda bizim kıyafetlerle birlikte normal deterjanla yıkadık bir şey olmadı 😃 Biz biraz abartıp 3 paket granül sabun almıştık bebek kıyafeti yıkamak için. 2.paketteyiz şuan yeni açtık daha, hepsi bitene kadar kullanıp onlar bitince normal deterjana geçicez biz de 😂