Ek gıdaya aslında beş buçuk aylıkken başladık ama Benim hiçbir bilgim yoktu, gittiğimiz doktorda sağolsun söylememe rağmen bir bilgi vermedi. Başka bir doktora gitmeye başladık. Şimdi onun yönlendirmesiyle yeni yeni geçmiş gibiyiz. Ama en azından daha bilgili ilerliyoruz.
uyku ise şu an bizi perişan eden unsurlardan birisi. Eskiden uyumak isteyen bebeğim şimdi gece 1-2 lere kadar uyanık kalmak istiyor. Dün artık salonda o ben takıldık sabaha kadar. Halının üzerine battaniye atmıştık uyuyakalmışız 😂😂