Kızlar bugün bir profesör doktorla konuştum sütümü sağarak veriyorum çok yorucu oluyor 6 veya 7 aylık olunca bebeğim sagmayi bıraksam bağışıklığı yeterince güçlenmiş olur mu diye bana dedi ki anne sütünü vermeyi bırakınca o süt 3 ay daha çocuğun bağışıklığını korur .çocuğun bağışıklığı kendini korumaya 1 yaşında baslar . Siz hiç böyle bisey duydunuz mu