Fatmaaa22 Elifinannesi11 ben Sinbo katı meyve sıkacağını almıstım oğlum için kullanıyorum işimizi görüyor 175 liraya mı ne almıstım trendyoldan. Kırmızılı siyahlı bi rengi var. Çok da yer kaplamıyor.
Sumeyyebaglan Karacanınkini kullanıyorum fazla yer kaplamayan kaliteli ve her şeyi rahatlıkla sıkmak için kullanabildiğim bi makine. Tavsiye ederim