Busraakara7 geçirdim, babamı ziyarete gitmiştim annem şehir dışındaydı. Babamdan bana ve oğluma geçti üçümüz karantinaya girdik hemen. Babamdan 5 gün sonra oğlumun ateşi çıktı düşüremedim hemen götürdük film filan çekildi test yapıldı pozitif, peşine ben verdim test bende pozitif çıktım. Neyse çok şükür oğlum daha ateşlenmedi hafif öksürüğü vardı ve huysuzluğu. Ben yine de maskeyle emziriyordum. Ben iki gün kötü oldum ama ayakta durmaya çalıştım bir yandan oğlum bir yandan babama bakmak zorundaydım. sadece parol içtim ağrım olduğunda, kan sulandırıcı kullandım bir müddet. Onun haricinde tamamen yemekten almaya çalıştım devamlı limon portakal sıkıp içtik. Günde üç kere dönüşümlü kekik çayı nane limon ıhlamur kaynattım. Yemeklerin hep taze olmasına dikkat ettik yani hergün yeni yemek yapıldı yedik. Çok şükür yemek getirenimiz çoktu ablamlar halamlar vs. Öylw atlattık. Babam zor atlattı çok çekti. Ama ben ve oğlum bu şekilde geçirdik yani.