Bortubocek Muğla akyaka ve oludenize gideceğiz..denizin sıcaklığı vs nasıl oluyor..bilenler yazabilir mi?
Maviyesil121212 Bortubocek deniz sıcaklığının en güzel olduğu zamandır Eylül ayı hatta ekim bile.. yaz boyu güneş denizi yeterince ısıtıyor, e denizler de gec ısınıp geç soğuduğu icin Haziran temmuzdan daha güzeldir suyun sıcaklığı
Tabis2020 Bortubocek bende bu postu açacaktım 😅 bizde Kaş’a gidicez ama ben bronzlaşır mıyım onu da merak ediyorum 😌
Tabis2020 Smrenes Balıkesir’de su hep soğuk ya biz gerçi Akçay da giriyorduk hep. Oranın yerlileri buranın suyu hiç ısınmaz diyordu. Gerçekten 10 senedir evimiz var ve hep soğuk
Aselimmm47 Smrenes geçen sene temmuz ayında soğuktu suyu Ayvalık genelde biraz daha soğuk oluyor denizi
Linafiliz Smrenes sarimsakliya yazin tam ortasinda gittigimiz halde deniz suyu soguk girdikce alisiyosun eylulde cok soguk olmaz ins
Deletedmom78654 Günaydın 🌞 bizde buran önceki senelerde Eylül de giderdik genelde gündüz sıcak ama akşam biraz serin olabiliyor. Bizim için iyi ama küçükler için hava değişimi oluyor . Bunu düşünerek ince bişeyler alın bebek için isterseniz
Smrenes Tabis2020 hadi ya o kadar soğuk olacağını düşünmemiştim bakalım olmadı ufaklığı havuza sokarız artık..
Tabis2020 ilayda94 ya 🥰 biz havuzlu villa tuttuk denize inmeyiz diye düşündük ama inelim mi tavsiye eder misiniz 😌
ilayda94 Tabis2020 eylül antalyanın en güzel ayı bence inin.zaten biz burada temmuz ağustosta evden çıkmayız gündüz sokaklar bomboş olur. Gece sabahlarız güneş gidince.eylül ekim deniz sıcacık olur hava bunaltmaz en güzel zaman
Smrenes Aselimmm47 ya biz daha çok çocuk için gitmeyi düşünmüştük ama havuz da var Allahtan artık olmadı oraya sokarız teşekkür ederim 😊
Dmt-01 Bortubocek eylül en iyi zaman bence bu yıl tatile gidemedik ama seneye bende Eylül ayı için ayarlicam tatili çünkü önceki aylar çok sıcak oldugu için hiçbiyer gezemiyorsun denize filan doğru düzgün giremiyorsun Eylül iyidir