Annişler mrblar. Bebegşm 1 ay 3 gunluk. Memeyi dogru tuttugunu dusunuyorum ama ilk zamanlara gore daha küçük acıyor agzını. Neyse buna ragmen gogus ucunda bi acı felan olmuyor yani dedigim gibş dogru tuttugunu dusunuyorum . Ama gögsğmün ucu boyle altdan ustden basık az biraz sıkıştırılmış gibi cıkıyor. Normal olan bumudur bilemedim yoksa bi yanlışlıkmı var