Kurban bayramından önce e devlet üzerinden bayram harçlığı için başvuru yapmıştık eşimede banada onaylandı yazıyor e devlette ama ptt ye gittiğimizde para alcağımız falan gözükmüyor. Aranızda bayran harçlığı almış olan yada bu konu hakkında bilgisi olan var mı arayıp sorabilceğim biyer var mı yada biliyormusunuz