Kızlar selam ,
akşamları artık soguk oluyor bi pike örtesimiz geliyor üstümüze. Kızımı şimdiye kadar hep çıtçıtlı body ile yatırdım. İzmirde yaşıyoruz aşırı sıcaktı. 2 gündür altına pijama giydiriyorum. 6 aylık olmak üzereyiz, yazdan önce kundak yapıyorduk. Sorum şu üstüne bi ince müslin örtesm var ama uyurken deli dumrul gibi dönüyo. Korkuyorum kafasını kapayacak açamayacak diye. Siz napıyosunuz? Bu arada kış için uyku tulumu alıcam. O zaman üstünü örtmem gerekmez heralde dimi? Bide uyurken çorap giydirmiyorum şuan ama 1 ay sonra ihtiyaç olcak gibi siz giydiriyo musunuz? Üşücek diye ödüm kopuyo🤭