Dilanbozkurt Efem123 canım benim oğlum 2.5 aylıkken başladı. Pazartesi 6. Ayına biricek sadece uyutarak veriyorum. Evden kesinlikle çıkamıyorum. Şu an nerdeyse 9 kilo boyunda 71 cm ve ben bu çocuğu uyutarak besledim. İnan ki kafamda saç kalmadı
Dilanbozkurt Efem123 sabırlı olmaktan başka çare yok sosyal hayatım bitti resmen . Haftaya ek gıdaya başlicaz sanırım biraz nefes alabilicem. Ama ben 9. Aya kadar bu şekilde gitmeyi düşünüyorum açıkcası
Dilanbozkurt Efem123 millet çocuğunu sokakta beslerdi bende bakar ağlardım. Hala süt sağıyorum hem süt hem mama gidiyoruz
Efem123 Dilanbozkurt Sizinkidemi biberonu uyurken alıyor bizde emiyo ama uyurken biberonda aynı şekil 😏
Efem123 Nurella______ Ne güzel verebiliyosun benim sütumde azaldi çok sagsam kaşıkla versem az çıkıyor bide durmuyor bebeğim kaşıkla verince keşke bende öle ypablsem
Nurella______ Efem123 sağdıçla gelir bu kadar karamsar olmayın benimde öyle aman aman bi sütüm yok ☺️
Mys01-01 Efem123 4 ayda 3 delik olmalı cnm basıma geldi dr soyledı inan bir kaç gün mızırdado sonra aldı
Efem123 Mys01-01 boğazında kalıyor bazen korkuyorum o yüzden tek delik kullanıyorum 3 delikte cok akmazmi
Mys01-01 Efem123 hayır aksıne bır ıkı çekerken hemen öğreniyorlar doktorum dedı onların delıklerı fazla sen geç kalmışsın 2 delıgı atla 3 delik al 6 ayda 4 delık dedı