Gece 12de altını değiştirdim. Sünnet olduğu için uzun süre beklememesi gerekiyor. Ondan sonra hiç uyumadı dalar gibi oldu ama hep huzursuzdu. Ben 1 saat belki uyudum. Sabah ateşi vardı yazdığım gibi 37.4 koltuk altı. Ustundekileri çıkarıp Ilık suya bez batırıp sildim. 36.1 e düştü ama hala mizirdaniyor önler gibi. Kafası da sıcak ne yapmaliyim acile gidelim mi