Merhabalar, 13 günlük bebeğim var. Doğumdan beri kilo kaybı yaşadık ve doktorumuz 1 saatte 1 emzirmemi söyledi. Öyle de yapıyorum. Emzirdikten sonra sütümü sağıp kaşıkla veriyorum ama bazen bebeğimin genizinde kalıyor tıkanıyor. Çok panik yapıyorum, elim ayağım birbirine karışıyo. Nasıl atlatabilirim bu durumu??😔😔😔