Merhaba Anneler sağlık ocağı 4.ay aşı sonrası günlük bu damlayı kullanmamı söyledi fakat internet yorumlarında çoğu bu damlayı değil kendileri başka damla aliyolarmis birde damla sonrası huzursuzlanıyor demişler. Ayrıca bugün kakasinda ve kustugunda damlayı gördüm biraz endiselendim sizde de öyle oluyor mu?
Teşekkür ederim şimdiden 💗