Berraksu Hanımlar emzirirken normal destekli sutyenmu emzirme sütyeni mi takıyorsunuz benim göğüslerm kıyafetler emzirme sütyeniyle.huc güzel durmuyor destekli sütyen de süt kanallarna zararı olacak diye korkuyrm
RainOverMe Berraksu evde oldugum ıcın hiç takmıyrm taktıgım zaman goguslerım dolmuyor annemın de oyleymıs hatta. Cıkınca emzırme sutyenı kullanıyrm o bıle engellıyor sut olmasını bende,malesef guzel durmuyor dedıgınız gıbı
Wanderlust Berraksu emzirme sutyenlerini kullanamadim hic genelde bralet, pamuklu sporcu atleti veya normal desteksiz sutyen kullaniyorum
Eslemsmom Berraksu sporcu sütyenlerinden kullanıyorum evde. Çok rahat ve kıyafetten de öyle sarkık durmuyor. Göğüs uçlarını belli etmiyor. Emzirme sütyenini sevemedim babaanne sütyeni gibi geldi 🤭