Arkadaşlar saçım sarıydı bir delilik yaptım kızıla boyadım .bıya yapıp yıkadığım andan beri saçlarım yumak yumak dökülüyor hayatımda ilk defa böyle bişey yaşadım. Saçım devamlı bağlı açmaya korkuyorum . Napacağım bir çözüm sunun lütfen .koaför plan varsa sormak isterim;acaba ilk boya yaptım açıcı yapmıştım aradan 2 ay geçti kızıla çevirdim ve 10 gün arayla iki kere üst üste kızıl yaptım dökülmenin sebebi bu mu acaba ?