Gkce0720ysf Merhaba kolik anneleri bebeğim gündüzleri hiç mi hiç uyumuyo dün sabah 8 den gece 12 buçuğa kadar hiç uyumadı şuanda 2 aylık acaba aranızda kullanıp faydasını gören var mı
Cgdmltr93 Gkce0720ysf ben sade kimyon çayı vermiştim gaz için. 2 aylık olmuş 2-3 çay kaşığı verebilirsiniz
plakayerli Gkce0720ysf rezeneyi emziren annelerin dahi içmemesi gerektiğiyle ilgili haberler çıktı karar size ait. Ben kimyon çayı vermiştim 10 cc kadar ama etki etmedi
GiybetReis Gkce0720ysf bizimde cok uyku sorunumuz vardı doktorumuzda biliyordu bunu. 4.aydan sonra bize bebeğe rezene çayı verebilirsin diye önermişti o zamana kadar hiç söylememişti.
Gkce0720ysf Hdkdkb678 yani benimkinin uykusu çok çok hafif sallayınca bile gözünü açıp kapatıyor ayağından bırakınca uyanıp ağlamaya başlıyo bir sürü şey denedik gaz damlası vs olmadı bunu denedim bakalım
Gkce0720ysf GiybetReis denediniz mi peki benim kızım kolik ve gündüzleri hiç uyumuyo devamlı sallanmak istiyo 5 kişi bir çocuğa bakamıyoruz faydasını gördünüz mü
Gkce0720ysf bebeksibiriyim Cc olarak değil de doktorum doktor olarak değil bir anne olarak söylüyorum dedi bir su bardağına yarım çay kaşığı kimyonlu kaynatıp 4 kat tülbentten süzüp tamamen demlenince 10 çay kaşığına kadar verebilirsin demişti benim oğlumda çok gazlıydı Çiçek gibi oldu demişti ben rezene de koyduğum için 4 çay kaşığı verdim
Vuslat23 Senınde ıcmen gerekıyo kolık gece baslıyo genelı aksam yemegınden hemn sonra bır su bardagı sen ıc dınlenen papı asagı ınmıs o caydan bır cay kasıgıda bebege , ben verdım daydası oldu
Vuslat23 Buarada kımyon cayını dıyorum, rezene doktr derse sız ıcın cocuga vermeyın bence cok ter ve rahatsz edebılıyo , kımyon zararı yok
Eyllebr Gkce0720ysf ben verıyırdım ıkısınıde de ıkı çay kaşığı rahatlıyor kızım 9 aylık geve uykuya geçmeden önce daha verıyorm kımyon çayını yapıp
GiybetReis Gkce0720ysf denemedim ben tek baktım ilk 3 ay hiç uyumadık ruh gibiydim😊 Valla çok dua ettim 4. Aydan sonra biraz biraz uyumaya başlamıştı.
Gkce0720ysf theAna sütüm yok maalesef bebeğim emmiyo mama kullanıyoruz kabarcık oluşturmayan biberon aldık mamayı değiştirdik yağlar masajlar damlalar fayda etmedi hiç