İlk tecrübem, bebeğim 9 günlük.
Hafif sarılığı vardı , bu yüzden her anladığında emzir dedi doktorlar.
Şimdi memeden inmiyor 😔
Yemesi sorun değil ama 15 dk bile ara veremiyorum beslenemiyorumda göğüslerim küçüldü.
Emzir, gazını al tekrar emzir bu döngüde ilerliyoruz. Dün 6:30 saat kesintisiz memede durdu ayırsam feryat figan
Başına bu durum gelen var mı, normal mi ne yapmam gerekiyor bilgilendirir misiniz lütfen 😏