Kızlar grip oldum bebeğime geçmemesi için elimden geleni yapıyorum doktorumuza sordum bebeğim için 1 damla zaditen ver dedi verdim kendim dayanamadım acile gittim emzirdiğimi söyledim coldaway c verdi doktor içtikten 2 saat sonra falan emzir bebeğini dedi yada emzir öyle iç dedi ama ben yine endişeleniyorum kullanan var mı bi sorun yaşadı mı lütfen acil cevap