Sevda6767 canım benim bebeğimde 6 aylıkken kafasını sallıyordu bende ayağımda sallayark uyutuyorum ona bağladım bende öyle yapınca uyutuyordum uyiyordu refleks edindi galiba ama simdi 7 aylık yapmıyor hala ayağmda uyutuyrm 😊 zamanla taklit ediniyorlar ama unutuyorlar.kötüye yorma canım icin rahat olsun zamanla bırakicaktr 😊