Günaydın annelerr :)
Allahın izniyle 1 ay sonra kızım 1 yaşına girecek. Kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışıyorum sizlerin de fikirlerine ihtiyacım var:)
Pastamız hazır elbisemiz hazır 1 yaş kurabiyemiz hazır..
Herobaby nin kavanozlari var onların icine kuş lokumu koyup kapağına da tül fiyonk yapacağım ki herobaby yazısı görünmesin.
Cupcake yapacağım
Bir de yuvarlak şekerler var adını bilmiyorum ama renkli renkli, onlardan alıp poşetleyip ağzını fiyonk yapacağım.
Ben öyle gün oturması gibi olsun istemiyorum zaten kimseyi de cagirmayacagim bi ablam gelecek, amacım ilk yaşımızı güzel kutlamış olmak.
Başka neler olabilir? Bir de görmüşsünüzdür külâhların içinde beze oluyor o da çok hoş duruyor.
Sekerler çubukta olduğu için onları neyin icine koyabilirim? Hiç bir şey gelmiyor aklıma 😐