Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var , ben geceleri 3 saatte bir emziriyodum hep bebeğim kendisi uyanmıyodu emmek için ama doktor sen uyandırma hem çocuğa hem sana işkence yapıyosun dedi , o emmek isteyince uyanır dedi ben kızımı gece uyandırmasam emmeye kalkmaz acaba acıkmıyo mu da kalkmıyo yoksa yine ben 3 saatte bir emzirmelimiyim