Kızlar günaydın gece emzirmek için bebeğimi yatağa almıştım birden ağlama sesi ile uyandım beşiğe doğru baktığımda beşikte göremeyince bir adım attım ki yerde aklım çıktı ne yapacağımı şaşırdım direkt aldım kucağıma alır almaz sustu ve gözlemlediğim kadarıyla hareketlerinde hiçbir değişiklik yok sadece kafasında kızarıklık ve kaşının üstünde kızarıklık var morlukta değil anlamadım hiçbir şey kalbim yerinden çıkacakmış gibi çok suçluyorum kendimi kafa travması olabilir mi diye 2 saat uyutmadım sizce doktora gitmem gerekir mi