Merabalar bnm oglum 3 yasini geçti tuvalete alistirmaya calisiyorum yeni bugün başladım sabahtan beli kaç defa tuvalete götürdüm ama kessinlikle ypmiyo tuvalete çıkınca pijamasina yapiyo bugün ilk günü diyemi böyle ne zmna kadar böyle devam eder ne zamn alışır acaba çocuğunu tuvalete alıştıran anneleer bna yardımcı olurmusunuz